📞 0722553543 (L-V: 10-17)

Certificat de calitate si conformitate

RADI NET CONCEPT SRL, autorizata de ANPC conform OG190/2000 sa efectueze operatiuni de metale pretioase, avand Autorizatia Nr. 10501/19.09.2018, certifica atat calitatea, cat si conformitatea produsului cumparat, potrivit modelului prezentat Cumparatorului pe site-ul www.fluturasi.ro. De asemenea, conform ordinului 206/2018, RADI NET CONCEPT SRL detine Certificatul de Inregistrare a marcii de responsabilitate nr. 1516/28.02.2020.  Vanzatorul acorda Cumparatorului o garantie comerciala independenta fata de garantia pentru lipsa de conformitate a produsului care se acorda in limita termenului de 24 de luni de la data cumpararii acestuia, conform Legii nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. 
In cazul in care produsul nu respecta normele de calitate si conformitate, Vanzatorul va incerca remedierea acestuia in decurs de 5 zile lucratoare de la returnarea produsului.

Vanzatorul declara ca produsul nu a fost proiectat si realizat pentru o durata medie de utilizare, produsul isi poate mentine caracteristicile pe o durata indelungata daca sunt respectate normele de pastrare si de purtare a bijuteriilor. Garantiile acordate nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni precum: activitati sportive, profesionale, casnice, expunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate, la contactul cu medii distructive precum: praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare cu actiune distructiva, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in apa curenta sau in apa de piscina , ploaie acida, uzura.
Prin astfel de actiuni asupra produsului se pot produce deficiente functionale si/sau structurale acestuia precum: pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.

Garantia produselor

Toate produsele prezentate si comercializate pe fluturasi.ro au garantie 2 ani. In cazul snururilor de la bratari, daca acestea se vor rupe sau deteriora in decursul celor doi ani de zile, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snururile in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid.
In cazul produselor din piele (bratari) daca snurul din piele se va desprinde sau dezlipi din sistemul de prindere, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snurul in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid. In cazul in care snurul de piele se rupe din motive ce nu sunt acoperite de garantie, Vanzatorul nu se face responsabil de aceasta si refacerea va fi contra cost. In cazul brichetelor daca se defecteaza, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe partea defecta in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid.

Garantia devine nula sau inaplicabila in urmatoarele conditii:

– uzura morala si uzura fizica normala a produsului;

– decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o alta sursa puternica de căldura, umiditate, ploaie, zapada, etc.);

– deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, accidente consecvente sau intamplatoare, incendiere sau furt;

– defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in condiţii improprii (temperatura si umiditate excesiva, socuri termice – variatii de tip cald/ rece, imersare, etc.);

– defecte cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta, modificata a produsului si/ sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat;

– interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;

– deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.);

– intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate);

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Radu Adrian, [email protected]

 

Politica de retur

Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fara gravura) se pot returna in ambalajul original (chiar daca acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin posta sau curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de returnare a produsului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.

* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.

Formularul de retur valabil pentru bijuteriile nepersonalizate este disponibil aici si este un model.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Vanzatorul va returna doar contravaloarea produselor, fara costurile de transport.

In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.

In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa primeasca produsul neconform, suportand costurile de transport. Imediat dupa primirea produsului va incerca remedierea intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatorului.

Produsele personalizate , realizate după dorința și condițiile clientului – cadouri personalizate cu poză, text, dată, mesaj, produse gravate la comanda, astfel conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 următoarele:

c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, asadar conform legii, bijuteriile gravate/realizate conform specificatiilor clientului si produsele personalizate cu poza sau text NU SE POT RETURNA

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul bancar*;

b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.

* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei. 

Nu se considera lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare – cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de catre consumator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite desfiintarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

SUPORT CLIENTI

📞 0722553543

(L-V: 9:00-17:00)

[email protected]

Urmareste-ne in social media